10.46 am Snart hämta kidsen

Hej! Jag har precis ätit lite frukost och tänkte mysa med lite OTH. Jag ska posta lite saker och måste hitta en brevlåda. Hunden måste walkas och ja, snart är det dags att hämta kidsen. Vi ska åka och spela tennis/bada i poolen, men det regnar ute så jag vet inte hur det blir. Ikväll har vi movienight, det bästa som finns. Vi ska se "The game plan". Haha! Jag är lite smart ibland. Filmens tema passar så bra i vissa situationer, say no more!

Jag känner att jag blir mer och mer barnslig för vaje dag. Snart är jag själv ett barn. Ibörjan hade jag jättesvårt för att vara barnslig men ju längre tiden går här ju bättre blir man på att anpassa sig och lära sig att bemöta barnen. Det är inte alltid så lätt alla gånger. Det var svårare än vad jag trodde.

Vi hörs snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0