11.05 pm Internet funkar inte alls bra nu.

Hej! Hur är det med er? Idag har varit toppen toppen. Jag hade faktiskt sovmorgon viljet var väldigt skönt. Sandra ringde vid 9.30 och frågade var jag var. Haha, jag trodde jag skulle träffa henne en timma senare men så vart det inte. Jag träffad henne och Nadia, en annan au pair i området. Mycket trevligt. Jag gick sedan till affären (som jag hittade till själv) och köpte mat till middagen som jag gjort idag. Det blev lasange. =)

Jag hämtade barnen och vi gick hem och åt lunch. Stuvad spaghetti med KÖTTBULLE! (en köttbulle, bättre än att de inte äter några alls, right? Det gäller att kompromissa.). Sedan bakade vi, bakningen fick så snabbt så jag foreslog att vi skulle skriva något på kladdkakan och vi satte och klippte i papper en stund. (Jag vill inte börja på ett nytt projekt i lekrummet för deras pianolärare skulle ju komma vilken sekund som helst).

Under tiden de spelade piano lagade jag mat. Det blev gott och jag hoppas att de gillade det. Vi hade god efterrätt och jag åkte sedan till  gymmet. Tur att bassängen var öppen till 9.30 pm. Jag var där vid 8.45 pm så jag hann simma 30 min. Det är så skönt att bara kunna slappna och inte inte behöva träna efter en viss tid. Jag kan simma lugnt och i min egna takt. Jag behöver inte tänka att jag måste nå den här sträckan efter 10 minuter. Jag hoppas att Romina vill använda våra kajaker någon dag. Hoppas även på fint väder imorgon, då blir det säkert badning igen. Jag tror aldrig jag har badat så mycket som jag gjort den här tiden här.

Idag har verkligen varit en toppendag. Tur att det finns sådana. Nu ska jag gå upp och borsta tänderna och lägga mig och sova, eller ja, ev titta på en film. Dock är det tidigt upp imorgon vilket jag är helt ok med nu för tiden. Att gå upp 6.30 am är kanske inte jättekul men det är bara att stiga upp. Nej, jag tror till och med jag kan sova till 7 am imorgon. Någon är glad.

Imorgon ska jag dessutom träffa Amanda på gymmet vid 10 am. Det ska bli superkul att träffa henne. Hon har varit här sedan mars så hon hade ju stället också. Och jag hoppas även att det blir en kaffe imorgon med Romina på kvällen.

Jag hatar att alla förstår engelska, ja, det är ju ganska självklart men eftersom alla (läs: väldigt många) har medlemskap på THE YMCA (the Y) så kom jag på mig själv att folk stod och lyssnade när jag pratade. Och jag pratade naturligtvis lite skit också. Nej, nu får jag skärpa mig, man borde inte prata skit och definitivt inte när man inte ens vet hur människan ser ut och när det faktiskt finns en möjlighet att hon ska stå bredvid en. Nej tack.

Ha en bra dag allihopa. Adna, I will contact you this weekend. We have to talk about EVERYTHING. Love to hear!
Det är ju roligt att kanske få en kommentar då och då också. Men man kan kanske inte be om allt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0