11.09 am DH

Hej! Det blev lite sovmorgon imorse, vilket var skönt. Jag var uppe vid sju och det är sovmorgon. JA! Haha, kanske inte i Sverige men här är det de. Jag åt precis frukost, jag hann inte göra det i morse. Jag droppade kidsen på camp och sedan var det ut med hunden i en och en halv timma. Vi kastade lite bollar men han ville även bada. Fast det ville inte jag eftersom han duschade igår så det blev tyvärr inte så.

Nu sitter jag och småtittar lite på Desperate Housewifes, jag är lite seg fast ändå pigg. Jag ska snart gå över till banken och check my balance. (pengar på kortet). Därefter ska jag hämta kidsen och vi ska äta lite lunch innan det bär av till nästa camp.

Ikväll ska vi träffas på Panora vid W S. Det ska bli superkul, jag måste bara bestämma cardate med folk.. (new word invented. "Cardate", allstå, när vi ska hämta alla med bilen. Ja, det är lite knasigt ibland.

Jag försöker ringa den där Irish puben för att fråga om min kamera är där, men det är ingen som vill svara. Jag hoppas att den ligger där. Nu tänkte jag gå ner och köpa kaffe. Så jukt gott med en take away cold coffe. Jag måste till posten också, men det blir nog imorgon. Det blir nog bad i poolen idag, till och med jag själv kanske hoppar i. Vi får se.

Ta hand om er alla där hemma. Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0