11.11 pm "SLEEPY " We are keeping Starbucks alive.

Hej! Klockan är mycket, i alla fall för mig. Jag kom hem för en stund sedan, vi var på LCC möte. Vi fick en glass. Jag tog en "small" och jag skämtar inte. Det var som 5 stora kulor hemma. Jag verkligen skämtar inte. Det finns inte ens så stora glassar hemma. Ännu en gång, jag skojar inte.

Sedan blev det ingen minigolf, men ja, vi åkte till Vinnin Square och gick på Panora (ett cafe).. Som vi alltid gör, det är antingen det eller Starbucks. "The au pairs in Marblehead are keeping Starbucks alive"... SO CUTE!

Ja, det var en lyckad kväll och jag älskar att umgås med de andra. Så roligt, imorgon ska vi träffas igen. Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0