11.15 pm. Jag saknar många saker hemma, men jag vet att ni finns där

Jag måste bara säga att allt går upp och ner här. Ibland älskar jag stället och vill bara ta fram kameran och njuta. Ibland ser man inget bra med stället och vill bara hem. Men så är det och jag har massor av andra tjejer här som är i samma siuation. Det känns underbart att man inte är ensam och livet här är verkligen toppen. Jag mår bra. Min LCC frågade mig om glassen gjorde mig på bättre humör! "Jag blev nästan lite arg, för jag mår verkligen toppen"

"I am feeling good, amn't I?" "I am happy"
"Sry Caroline, I was just kidding"

Jätteroligt, haha, jo men det var faktiskt lite roligt, bara att det var lite dålig timing med mig eftersom jag faktiskt kunde ha tagit åt mig. (var ju så sjukt homesick this week, she did probably found out about that."

Men tjejerna här är toppen. Det är så roligt att prata med dem. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0