11.36 Run run run

Malin, saknar dig jättemycket också. Tänkte ringa någon dag.

Det finns ingen tid att spilla nu, jag får springa ner med blött hår och med andan i rygge. Jag måste hämta grabben kl 12. Vi ska hem och äta lunch innan vi måste hämta nästa. Jag träffade Sandra på gymmet. Det är poliser överallt och jag blinkade lite snällt och såg lite rädd ut när en av poliserna kom fram till mig och sa att man inte får köra här. Jag skulle ju precis vänta, säg han inte det?
"I am sorry sorry sorrry!!! " that ok!" "Thank you!"

Ja, min dag. Morgonen var helt underbar bra förutom att jag var så trött och ändå somnade jag före 11 igår. Men men, dags för eftermiddagen. Ikväll ska vi spela minigolf (suger) på vårt LCC möte. Gocart för tydligen för FARLIGT!

Ja, men tack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0