11.48 pm Dags att sova, även om inte ljuset är släckt.

Hej! Jag har varit i NY city today. How aewsome really. Det var synd dock att vi inte fick så mycket tid och inte heller hittade. Liksom första gången man är i NY, men efter en stund fick jag kläm på det. Besökte Starbucks men köpte ingenting eftersom vi var tvunga att äta riktig mat, eller ja, det blev pizza. Men jag var så hungrig så jag var nästan på gång att ringa mamma och börja gråta. Så illa var det.

Imorgon åker jag till familjen, det ska bli hur roligt och skönt som helst. Många andra är väldigt nerväösa inför sitt möte men jag är helt coollugn. Jag har ju redan träffat dem och ser bara fram emot att börja ett liv i Marblehead tillsammans med dem. Det första jag ska göra är att signa upp mig på gymmet. Nu har äntligen träningssuger kommit tillbaka och det sitter väldigt passande. YMCA gym blir det. Gud, jag längtar.

Det är någonting konsigt med alla bloggar. Jag kan inte läsa några bloggar förutom typ de största och de kändaste. De är inte direkt de bloggarna jag är intresserad av, i alla fall inte just nu. Jag vill läsa min vänners bloggar och mina favisbloggar. Snälla internet, kan jag inte få göra det? Det konstga är att Anette kunde gå in på bloggar på sin dator, så jag fattar inte varför jag inte kunde göra det på min?

Nu ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig, jag är så trött. Jag måste upp och duscha ganska tidigt imorgon också. Fruksot at 7 am och class at 7.45. Ja, det blir nog 05.30.. Men varför ta en sovmorgon i denna hetta? Det funkar ändå inte!

Jag är dålig med bilder, men det tar sådan lång tid. Jag får helt enkelt posta några bilder när jag har kommit till Boston. Nu är jag verkligen trött, även om jag sov två timmar på bussresan från NY kommer jag somna nu. Vi har tre fläktar i vårt rum och de låter ganska mycket men man sover som en prinsessa för det. !

Puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0