11.55 pm Time for bed (almost)

Hej! Jag kom hem för en halvtimma sedan. Bion var jättebra, bättre än vad jag trodde att den skulle vara. De hade gjort den komsik och man skrattade till många gånger. Det var kul att umgås med Romina också. Innan bion gick vi till ett ställe och tog en milkshake och en wraps. Nu tänkte jag sova, jag ska bara spela lite BG först. Loving it!

Imorgon början har min första dag. Det ska faktiskt bli ganska roligt och jag tänkte dessutom ta mig en joggintur imorgon och checka stället lite mer. Hoppas på att träffa Sandra i veckan också. Planerar på att gå och bada med kidsen imorgon as well.

Hoppas allt är bra med er. Det ser ut som att det kanske blir New York i augusti, skulle vara så kul om det blev så. Jag tänkte läsa lite och sedan gå och lägga mig. Puss och kram. Jag är ledsen för att det inte blir så mycket bilder, men jag har inte tillräckligt med styrka på internet och inte heller orken att vänta på att de ska laddas upp. Det får helt enkelt bli en annan dag.

Yes, en dag imorgon och time for bed. I think.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0