12.13 am Shold propably go to sleep. But I do not want to!

Hej! Ja, denna dagen fick också hur fort som helst. När man väl börjar jobba på dagen så är man ganska fast (inte att det är dåligt) men just att man inte kan göra så mycket. Efter att jag hämtat barnen på camp åkte vi hem och åt lite lunch. Därefter gick vi ner till en Park och satte och läste och spelade lite yatzy. E vann!

Ja, jag har umgås väldigt mycket med J idag. (hunden) Jag tror vi kommer att bli bästa vänner under året vilket kommer vara super. Han är nog den bästa hunden jag träffat, han skäller inte får något. Kan hälsa på allt och alla och till hösten ska vi tydligen ha "doggydates".. Haha! You got to love it!

E hade lite sailingcamp på eftermiddagen och A hade dance. Efter att jag slutat plockade jag upp Romina och åkte till Sandras hus. Herregud, man behöver en karta för att vara därinne. Sjukt stort och dessutom helt onöglig yta. Men men, jag har det super här. Det var några andra tjejer där också, Emma, från Sverige. Hon har varit au pair här i två år och var nu på återbesök. Jaclen från Australien och Nadia från Tyskland. Alla är supertrevliga och det är kul att det är så många andra au pairer här i området. Imorse mötte jag ju Amanda som bor precis i grannstaden. =) Vi tittade på "What happens in Vegas". Jag älskar A Kutcher. =)

Nu vet jag inte vad jag ska göra, troligtvis sova men det vill jag inte. Dagarna bara rinner iväg här och jag känner knappt att jag får tid att sitta ner och andas. Imorgon ska jag förhoppningsvis på bio. Det beror lite på om jag ska jobba eller inte. Det blir Eclipse igen för jag hade lovat Sandra att se den med henne.

Hoppas ni haft en bra dag. Mina uppdateringar är inte så roliga, men det är kul att ha för mig själv sedan också. Just nu vill jag inget annat än att prata med mina vänner. Men jag hatar att jag inte kan göra det på eftermiddagarna. Vänner, håll utkik efter skypning i helgen. THE GAME IS SO ON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0