3.07 pm Picking up the kids.

Hej! Nu andas jag igen. Gud, det var en ganska intensiv timmar. Utan skjuts ner till Sailing club hade vi nog inte hunnit. Det var dock inte mitt fel så att säga. Nu har jag precis fixat all tvätt och ser fram emot en trevlig eftermiddag. Jag och kidsen har bestämt att vi ska köpa glass och hyra en film. (de har hur många filmer som helst, men visst vi kan väl hyra en! =) )

Jag ska nog gå ner och göra lite lunch till mig nu, förut hann jag inte. Prio 1 är kidsen right? Marblehead är nära vattnet och min familj har båt, kajak och nära till allt som har med vatten att göra. Första dagen åkte vi båt här, jag tycker det är sjukt snyggt med flytväst. (Ok, jag vet dess användning, men det är ändå snayygt)

Jag är nöjd. =) Ikväll blir det movies med Sandra.


Marinblå, rött och vitt tillsammans är så snyggt. Jag ska leta efter en tunika/klääning i marinblå, rött och vitt. Jag vill shoppa tror jag. Det bränns lite i fingrarna. =)


Kommentarer
Postat av: marie

Ja säkert, herregud. Det är sjukt många :P



Hahahah man hörde rätt mycket tyska va ? Uhhaa :D aja

2010-07-16 @ 21:15:59
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hejsan,

Vart utanför Boston är du au pair? Jag ska till Hingham utanför boston den 2:a augusti :)



/Sandra

2010-07-16 @ 21:22:34
URL: http://sandracb.blogg.se/
Postat av: marie

aaha haha okej, i see :) Ja det kan jag tänka mig är riktigt skönt!

2010-07-16 @ 23:14:44
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0