4.19 pm Söndag.

Hej! Just nu mår jag toppen. Jag och hunden har varit hemma ensamna hela helgen. I fredags var det myskväll hos Sandra. Jag drog med mig "Män som hatar kvinnor". Det var kul att vi textade med engelska och att jag kunde höra svenska. Tjejerna tyckte den var läskig men så sjukt bra är den.

Igår åkte jag, Jocelyn och Romina med Kerstin och Anja för att spela Laser Tag. Det är sjukt roligt och jag har ju gjort det i Sverige förut. Man kan bli så arg på alla småungar som springer runt och skjuter dig, sedan kommer du på att du är nästan 19 år gammal så ja, då skrattar man bara.

Efter Laser Tagen åkte jag och Jocelyn och köpte glass och sedan kom Romina och vi beställde pizza och hade myskväll hos mig. De gick sedan hem på kvällen och det var bara jag och hunden hemma. I helgen har vi gjort massor, vi har badat, eller ja, han har badat och vi har kastat många bollar. Min hund älskar bollar, och det är helt omöjligt att trötta ut honom. Jag ska lyckas någon gång.

Imorse var vi på gymmet och tränade lite. Jag drar mig för att simma eftersom man tydligen måste ha på sig badmössa varje gång man ska simma och jag tycker inte att det är så roligt. Man ser redan helt knäpp ut i vatten och med en gul badmössa blir det ju inte precis bättre. Men det är väl USA, I guess.

Om två timmar ska jag träffa Jocelyn på Starbucks, vi ska planera vår NY tripp som äger rum nästa helg. Jag måste nog köpa en ny kamera innan dess, ska fråga mamma och pappa om de kan sponsra mig (fyller ju 19 snart). Det är väldigt tråkigt att inte kunna ha en kamera här. Jag har tappat min, har ingen aning om var den kan vara. Ikväll ska jag leta efter den men jag tvivlar på att jag kommer hitta den.

Jocelyn sov hos mig i fredags. Tack för det! Det är lite läskigt att sova själv här. Tur att hunden märker när det går någon på gatan, jag känner mig trygg med honom. Han är toppen och världens sötaste!

Love To U all / Caroline

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh gumman det låter som att du har det toppen! Jag saknar dig så mycket!! Många kramar!

2010-07-26 @ 13:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0