6.40 I am off

Hej! Jag fick sluta tidigare, tack för det! Jo, jag och kidsen har pratat, vi kommer ha en underbar vecka nästa vecka har de lovat. Vi har till och med gjort en DEAL! Slå det liksom!

Jo, men nu tänkte jag hoppa in i duschen, om jag orkar. Egetnligen vill jag till gymmet men jag tror inte att jag hinner det innan jag ska dra iväg med Sandra. Undra vad det blir för middag idag? Jag får nog ta någonting ute. 

FRIEDNS, JAG HAR GLÖMT MIN SVENSKA (COMVIQ) TELEFON I ROMINAS VÄSKA SÅ JAG KOMMER INTE ATT KUNNA SVARA PÅ NÅGRA SMS PÅ HELA HELGEN. HON ÄR NÄMLIGEN I RHODE ISLAND. MIN ANDRA TELEFON HAR INGET BATTERI OCH LADDAREN LIGGER HEMMA I SVERIGE SÅ JAG KAN INTE ANVÄNDA DEN HELLER IFALL NI SKULLE FÅ FÖR ER ATT SKICKA ETT SMS. DESSUTOM ÄR JAG ON CALL HELA HELGEN SÅ JAG KAN MÅSTE HELA TIDEN HA MIN AMERIKANSKA MOBIL PÅSLAGEN SÅ DET GÅR INTE ATT RINGA. SRY.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0