6.54 pm DATOR

Hej! Nu ar jag antligen i NY. Eller ja, jag kallar inte detta NY, om jag inte hade varit nagon annanstans i USA under detta ar hade jag inte sagt att jag ens hade varit i USA. Vi ar ute i bushen. Jag vill inte verka gnallig eller klaga, men det ar bland det ackligaste stallena jag har varit pa, jag tror inte ni forstar.

Det ar snart dags for workshop som de sa fint heter, ja. Det ar ganska komsikt har. Pa kvallen sitter ALLA vid sina datorer och skriver hem och till vanner, pa morgonen ar det nagon som ringer och sedan ar det skola. Under rasterna sa sitter man vid datorn igen och emellan det aater vi acklig mat, eller ja, ibland funkar den helt ok. Ikvall blir det att duscha eftersom det ar sa sjukt varmt sa man dor. Ja, men annars har jag ett bra liv har borta.

Ha det super sa lange. Hoppas ni fattar vad jag skriver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0