7.07 pm The mall

Hej! Jag är hemma efter en heldag tillsammans med Sandra och Amanda. Jag tog sovmorgon imorse, egetnligen behövde jag nog inte det men jag kunde inte sova längre än nio. Jag har helt ändrat mina sovvanor nu så jag är glad om jag inte vaknar kl 7 am och är pigg.

Jag åkte till Sandra och hennes feta hus. Vi badade på hennes brygga och låt och pratade. Vi bestämde oss senare för att träffa Amanda vid Vinnen Square and then we went to the mall. Idag var första gången jag besökte Forever 21 men jag hittade inget där. Kommer säkert att finnas massor av saker till hösten, men det fanns inget som riktigt föll mig i smaken nu. Vi gick sedan in på H&M och självklart fanns en fin klänning till mig där. Jag tror jag ska ha den på mångad, vi ska ha ett "hej & hejdå" party för Ida och Franzi (au pairen innan Romina). De kommer hem från San Fransisco, hur coolt är inte det? Det ska bli kul att träffa Ida. =)

Efter mallet åkte vi en sväng till Vinnen Square igen och sedan åkte jag och Sandra och köpte glass. Det var lite roligt när vi skulle tanka idag. Först funkade inte mitt kort och inte heller hittade vi knappen som öppnade bensinlocket. Efter ett par samtal fick vi upp den, alltid lika roligt och det är alltid lika galet att köra här. Jag är sjukt rädd och tror att jag ska krocka så fort jag ser en bil. Nej, men seriöst det är inte alls roligt. Men jag är glad att jag har en bil.

Imorgon ska jag och Sandra åka till Boston city. Jag är "on call" men jag tror det löser sig ändå. Vi tänkte ta tåget och det är tydligen inte så dyrt, max 2 dollar tror jag. =) Nu är det snart middag och sedan kommer Sandra ikväll.

Byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0