8.42 pm Vänta jag ska bara hämta papper och penna för att skriva ner detta mycket intressanta inlägg

Jag vet inte om jag har känt hemlängtan ännu eller om det kanske kommer senare. Med hemlängtan menar jag inte sakna familjen och vännerna för de gör jag så det räknas inte. Med hemlängtan menar JAG att man saknar sitt ställe, man saknar att bussen kommer där och att det luktar så. Just nu saknar jag inget.

Jag skulle jättegärna vilja prata med mina föräldar och även Elin och Jonathan. Jag vet inte varför men just familjen känns viktig just nu. Sedan är det kompisarna, de är jobbigt att vara utan dem, men just nu känns det helt ok. (Hoppas ingen tar illa upp). Jag vet att när jag kommer tillbaka sedan kommer jag har hur mycket ny energi som helst och jag kommer vara speedad i flera månader.

Ja, tänk den dagen jag kommer hem och träffar alla igen. Gud, jag ska inte säga att jag längtar, (det är lite för långt kvar för att längta till dess). Jag ska njuta av mitt år här och verkligen ta möjligheten att lära mig någonting. Jag tror dock inte att jag kommer vara en av de tjejer som stannar kvar i USA sedan för att leva resten av sitt liv. Nej, jag vill hem och jag vet vad jag vill. Jag kommer få det jag vill och jag kommer göra mitt yttersta till att få det. Det är bara jag som kan fixa det och det kommer jag.

Just nu har jag en del saker på hjärtat.

1. Jag måste logga in på BANK OF AMERIKA och signa mitt konto. (Egentligen inte svårt alls, jag bara inte orkar)
2. Jag borde ta en dusch
3. Jag borde fixa småsaker och skriva lite andra saker.
4. Jag borde göra en back-up på min dator (Det är så roligt att göra det så jag ska troligen göra det right-away. Ja, eller hur?)
5. Jag tror inte ni vill veta mer saker som jag egentligen borde göra. Jag kanske ska ta hunden ut på en sväng, eller kanske inte. Eller jo, jag tror jag ska göra det nu. Jag ska försöka hitta till supermarketen.

6. God natt. Jag hoppas att jag hinner skriva imorgon. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0