9.19 pm "Living my dream"

Hej! Nu är jag hemma igen. Vi åkte till "the club" för att äta middag. Jag tog en sallad och det var supergott. Jag fick se poolen som vi kommer att spendera mycket tid vid och massor av fina båtar. Stället här är något av det finaste jag har sett. Det är svårt att förklara men jag har alltid gillat båtar även om jag själv inte haft någon. Familjen älskar båtlivet och jag kommer att älska det också.

Jag ska lägga upp lite bilder på utsikten och försöka ge en ärlig bild men det är svårt, det är nästan så att ni ska komma hit och se för er själva. Internet krånglar lite för tillfälllet, men annars är allt toppen.

Jag var ute med hunden för första gången idag. Han är supersnäll, bland de lättaste hundarna jag har trättat. Han skäller aldrig och är lätt att ta hand om. Han älskar bollar och lax har jag fått höra. Han är mycket lekfull och jag vill börja spring/jogga med honom. Han har otroligt mycket energi också. Sounds good, right?

Imorgon vet jag inte ritkigt vad som händer. Det blir kanske en biltur för att inviga körningen i USA. Jag tänker tvinga mig själv att gå massor med promenader för jag vill verkligen lära mig att hitta till ställen. Det är inte roligt att inte kunna ta sig utan att ha värsta beskrivningen och kartan. Google maps ska vara min bästa vän ikväll. <3

Familjen är verkligen supermysig och jag lever ett drömliv. Det gör jag verkligen. Puss och kram



Den här bilden är ganska lik "J", men han är mycket större och har krulligt hår vid öronen. Imorgon ska vi ut och kasta bollar. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0