9.24 pm hemmakväll

Hej!
Jag har inte suttit vid datorn och därav ingen bloggning. Så vad har händt de senaste dagarna. I söndags träffade jag tjejerna. I måndags blev det ingen minigolf, utan vi åt bara glass.

Igår bokade vi vår resa till New York, vi ska gå på Broadway, I am so excited. =) Jag jobbar ganska mycket nu, men det var en av de bästa dagarna igår. Dagen idag kommer på andra plats. Allt gick bra och det är så skönt när en dag kan avstlutas på ett bra sätt. Igår träffade jag Romina och Jocelyn vid poolen, de var där med sina kids och vi alla hade roligt.

Idag sade jag faktiskt till de andra att jag behövde en kväll hemma, det är ju inte ofta man är hemma så det var mycket skönt idag. Jag tänte komma i säng ganska tidigt men vi får se hur det blir med det. På måndag ska jag ta en riktig "Caroline sovmorgon" jag ska sova till ett-två tänkte jag. Gud, jag längtar.

Många kramar, uppdatering kommer troligen efter NY. Still haven't found my camera! Sucks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0