9.44 am Doing laundry.

Hej! Nu för tiden vaknar jag med huvudvärk, inte roligt. Och det är inte någon lätt huvudvärk, det är värre än den värsta bakishuvudvärken som finns. Det känns som någon står och slår  mig i huvudet. Men ja! Jag tror det är för att jag egetnligen behöver sova lite mer.

Lämnade kidsen på camp, det var en ganska ok morgon. Jag kommer nog lära mig mycket om barn under detta år. Jag kommer vara expert på att lösa fighter och jag kommer definitivt ha ett mycket bättre tålamod. Jag vet att jag inte har det bästa tålamodet men jag försöker verkligen nu. Gud, Caroline stå ut!

Jag kommer aldrig skaffa barn som det ser ut ju nu. När jag träffade Amanda igår sa hon samma sak. Inte att jag inte gillar barn, men jag tror verkligen att det är värt att vänta, hm, många många många år. Ja! Det är kul att vara med barnen men barn är också barn. De gör inte alltid som du säger och de ger dig inte heller alltid full uppmärksamhet när man pratar med dem. Just nu saknar jag Elin och Jonathan (mina syskon) som verkligen lyssnar på mig när jag pratar med dem. Gud, mina små änglar. Jag kommer alltid att älska er. Ni är för bra!

Som jag tidigare sagt så trivs jag bra här, ikväll blir det ju som sagt bio. Jag ska försöka ta med mig kameran och ta lite bilder för att det är så fint här. Vi får se om det blir av. Just nu väntar jag på att Romina ska komma. Vi tänkte gå/åka bill (vet inte) ner till mallet eller något. Hon behövde något till sina kompisar. Jag själv ska köpa ett skrivblock och lite snygga brevpapper för jag ska skicka brev till mormor. Jag har sagt till henne att det kommer komma ett brev från mig varje månad. Allstå det blir 12 eller 13 brev. =)

Ha en toppendag. I know I will. =) Puss



Sure, they are cute, but they will probably not always want to be friends with you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0