9.55 am Meeting Romina in a hour

Jag och Romina skulle gå och kajaking today. Men jag vet inte om det blir av. Hon ville ju till mallet så vi får se om vi hinner. Jag skulle gå gärna vilja. Jag hann inte göra det i Sverige innan jag kom hit. Undra om jag kanske kan smuggla med kameran.

Romina skrev precis att hon kommer om en timma. Perfect, nu ska jag bara förbreda innan kidsen kommer hem för vi har lite bråttom senare. Hämta dem kl 1 och de ska vara nere vid Sailing kl 2. Innan dess ska vi hem och äta snacks. Ps. Barn går inte snabbt, de går långsamt. Därför har vi bråttom. =)



Blondinbella har paddlat kanot. Kajak är nästan samma skulle jag säga, men jag är amatör på det området.

http://blondinbella.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0