9.58 am (Sandra will pick me up soon)

Hej! Vaknade som vanligt kl 7 am idag. Vem vaknar kl 7? AV SIG SJÄLV? Drog mig till halv nio så det var skönt ändå. Jag är "on call" denna helgen men jag fick ändå åka in till Boston, hur schysst är inte det? Det blir jag och Sandra, hon har inte varit där heller så vi kommer se ut som små turister när vi kommer dit. Vi tänkte checka Cambridge, Harvard och åka The T. =) Det kommer bli skitskoj!

Jag är ledsen för att jag inte har hört av mig under helgen. Jag har semster 31 juli och då ska jag ta tag i allt. Jag lovar att det kommer komma mejl och jag kommer även att ringa via skype. Vi måste bara sätta en tid för det är det lättare.

Sandra kom aldrig igår, utan jag åkte till henne istället. Hennes granne hade "garden party" fast dit hann jag inte utan jag åkte med dem ut i deras båt. Det var ett sjukt stort bröllop här på Marblehead igår. En kvinna härifrån gifte sig med en fransk kille. (Stenrik) Jag kommer inte ihåg vad han var men han hade någon titel. Bröllopet kostade 12 million dollar! JA, det är sant! Det var fyrverkerier fast vi såg bara the big finale! gjorde inte mig något, för jag var glad ändå. Efter det kollade vi lite på stjärnor och jag åkte hem. Det är verkligen superkul att träffa folk här. Jag glömde säga att vi var en sväng på Boston Yacht Club. I USA har de klubbar som de är medlemmar på, min familj är också medlem men de var inte på festen. Det var ganska roligt att se 45 åriga kvinnor shaka rumpan. Men visst det kan dem! Jag och Sandra dansade lite vid sidan om!

Nu måste jag fixa mig, jag är alltid lika stressad. =) Pusspuss






Vi hörs ikväll! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0