00.56 Det är 15 dagar kvar

Just nu ligger jag i sängen. Jag har packat kläder inför resan. Eftersom jag ska åka bort massor av dagar innan jag åker är det skönt att packa tidigt och ha koll på läget. Men packningen gjorde även att jag fick en konstig känsla i kroppen, att jag verkligen ska åka. Jag ligger just nu och skakar. Jag förstår men ändå inte!

Det är helt sjukt. Jag undrar hur jag kommer känna om två veckor..?

Som sagt, jag är helt överlycklig över att jag ska åka. Visst, det kommer bli tufft men jag kommer komma tillbaka. Så enkelt är det bara och allt kommer gå så hilma fort tror jag.

Imorgon blir det brunch med Adna och Karin. (Mina brunchvänner, haha!) Sedan ska jag hinna med en fika med underbara big D (Ditte) också. Klippning var det också, hoppas jag. 12 cm ska jag ta av, at least!

Jag ska nu sätta mig och kolla på lite kontaktkort, för jag behöver ett svenskt i USA nämligen... Vissa hat roligt, andra inte! Men lördagskvällen har varit go eftersom jag är förkyld, vilket jag inte har råd med just nu.. (Syftar på tiden, för er som inte fattade det)...

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: marie

åh herregud vad galet att det är så snart :) LYCKA TILL DÄR BORTA! Vi måste ses så fort som möjligt när jag kommit dit okej? :D

2010-06-20 @ 12:47:25
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0