10.20 Klart jag är nervös, men jag är stabil

Hej! Jag tänkte lite på det här med nervositet, självklart blir jag nervös när jag ska göra saker. Men jag ska inte säga att det går till en överdrift som det lätt tenderar att göra för många. Jag brukar även utnyttja min nervositet till någonting positivt och får istället en kick.

Jag vet inte hur det fungerar för er, men det är inte mycket som gör mig nervös, kanske på gott och ont. Jag är inte den person som skäms så mycket heller, även det på gott och ont. Jo, jag skäms när människor inte använder sig av socialt bettende, då kan jag skämas, men att jag skulle råka säga fel eller ramla etc, då skulle jag bara gapsratta. Jag säger JÄMT (nästan) fel och mina vänner är så vana. De har nästan slutat bry sig för det händer så ofta. RIGHT?

Jag ska träffa min värdfamilj i Stockholm på söndag. Självklart tror jag att jag kommer bli lite nervös och det kommer vara lite pirrigt, men det har inte kommit ännu. Jag säger till när de kommer, OM det ens gör det.

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: marie

Ja juste, du skulle träffa dom i stockholm! Vad kul! Kan tänka mig att det är riktigt skönt haha :) Ha det så bra där!

2010-06-21 @ 11:21:57
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0