11.22 Frukost

Hej!
Jag har äntligen fixat mitt visum på ambassaden, det känns så otroligt skönt. Jag och Johan hade det jättetrelivgt, vi åkte sightseeing båt kring Stockholm. Roligt att verkligen se staden, vilket har inte har gjort innan. Det var kul att det var superfint väder också. Tack igen J! =)

Ja, nu ska jag ta det lite lugnt. Jag känner att jag måste få varva ner lite för allt går med ett väldigt tempo. Jag ska titta över min packning lite och ev tvätta en maskin tvätt. I eftermiddag hoppas jag på att få träffa Mathilda och ikväll blir det spelkväll med Ditte, Adna och Karin och ev utgång, (i så fall, sista utgången i Göteborg på ett år!)

Nu måste jag göra något, fast något stillsamt. Jag träffade en trevlig tjej på ambasaden, hon ska plugga i Californien. Jag är sugen på att besöka Cali one day. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0