17.17 Önska dig något!

Hej! Idag känns allt väldigt mycket bättre. Det gäller att gå distans till saker och ting. Just nu befinner jag mig i Bryssel hos Johanna. Jag har kollat en del på fotbollen, mycket intressant. Jag har även fått mina flygtider till USA. Jag åker ju som sagt den 5 juli och jag åker kl 12.10. Är inte det ganska sent att åka? Jag trodde att jag skulle åka klockan 7 på morgonen. Men tur för mig, får då kan jag umgås och mysa lite extra med mina nära och kära. Mig gör inget att åka på dagen.

Så vad händer nu? Ja, jag kommer hem på fredag. Eller snarare jag åker till Stockholm och sedan hem. Jag vet att det är många tjejer som ska till USA som befinner sig i Stockholm på fredag. (CC har väl antagligen fixat ihop ett gäng som ska fixa sina VISA tillsammans). Själv ska jag fixa det den 22:e. Kunde ju inte fixat det nu i måndags eftersom jag behövde mitt pass för att komma hit!

Undra hur mycket folk det kommer vara i Stockholm nu på fredag med tanke på att Viktoria gifter sig på lördag. Visst tycker jag att det är roligt att de ska gifta sig, men det ska också bli skönt att det sedan är över. Alla omslag, alla rubriker som egetnligen överhuvudtaget inte säger någonting. Gud, man kan förstora upp saker till jag vet inte hur stort!

Det ska bli kul att åka till Stockholm den 22:e. Det blir Quality Hotel Globe. Hoppas de har pannkakor där, de måste ha pannkakor där! Annars vet jag inte vad jag gör.. (Jag har ett VAD att vinna, hoppas hoppas hoppas)... Ett vad har jag dock redan vunnit. Johan, det kommer att komma ett studiebidrag den 30 juni 2010! Jag lovar! Det är jag glad för! Jag behöver alla pengar jag kan få!

Nu tror jag att fotbollen är i gång igen. Jag kollar lite då och då. 90 minuter är lite för långt! Hungrig är jag också, dags att ta något att äta.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0