21.10 Stockholm 22 juni

Dagarna bara tickar på och på. Jag är glad att jag ändå åker ganska tidigt på sommaren. Ju tidigare jag åker desto tidigare kommer jag hem. Ok, jag åker ju inte endast för att komma hem. Men självklart händer det att man slänger en tanke på hur nästa sommar ser ut, även om det är väldigt långt till dess.

Just nu försöker jag bara leva i nuet. Jag har bokat min visum tid (ÄNTLIGEN, gjorde jag det).. Vi åker upp den 22:e och jag har en tid kl 10.. Därefter är jag klar och sedan har vi hela dagen på oss och även nästa att umgås. Det blir tipp topp.

Jag kommer ju åka upp den 27:e också. Däremot är det lite dålig trafik på söndagsmorgonen så jag kommer ju inte att komma upp förrän 1 på dagen. Hoppas inte att familjen har någonting emot det, eller vänta, de kan de inte eftersom jag inte har komma tidigare. Jag hoppas inget ändras nu för jag har redan köpt biljetter. Även om inte biljetterna är jättedyra tycker jag inte det är roligt att köpa extra!

Tack och hej! Hoppas denna blogg blir lite mer givande när jag väl kommer till USA, vilket är ganska snart. Men jag har ingen lust att tänka på det nu. Just nu vill jag bara vara här och leva det nästkommande dagarna till fullo. Imorgon väntas Annas student. Måste hinna fixa någon blomma. =) Det kommer bli kanon!

Nu var det bara att ta tag i alla saker som måste fixas innan ambassaden. Jag är i och för sig nästan klar. Men jag måste fixa ett foto, imorgon kanske är en bra dag?

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0