Marblehaed, Boston, MA, USA.... 5 juli

Hej! Jag känner att jag måste ta tag i den här bloggen igen. Ja, som alla vet så börjar min resa till USA den 5 juli. Alla åker ju först till Au apir skolan och jag har inte tänkt så mycket på den. Jag ska träffa min familj i Stockholm, efter midsommar. Jag ser fram emot det!
Familjen bor i Boston, eller en bit utanför. Marblehead! De bor i ett fin hus och det är två föräldrar och två barn. En flicka på 7 år och en pojke på 9 år. De har även en hund så jag hoppas på många promenader. =)

Känns konstigt att skiva om familjen utan deras tillåtelse. Jag får helt enkelt vänta och se vad de säger. Jag tänker absolut inte lägga upp några bilder utan deras tillstånd. Jag hoppas att alla följer detta, annars kan ni få problem jag det skulle nog ine jag rekomendera i alla fall.

Jag har massor av ljuspunkter innan USA, studeten, Idas student, Stockholm, SOMMAR, Balen, Turkiet, Sommarjobb, Bryssel by night, midsommar, klasstjejerna, Malin, Johanna... och så mycket mer!  ÅH!

<3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: sigrid

Åh, åker du med CC eller SI, själv åker jag den 6 juli, men antar att vi inte åker med samma organisatioon :/

2010-04-07 @ 14:58:37
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0