00.13 Jag använder inte jeans

Hej! Ibland drömmer jag mig bort, försöker föreställa mig lite hur livet på andra sidan kommer se ut. Det är svårt men samtidigt så känns det som jag är förbredd på det mesta. Jag hoppas så inerligt att detta kommer bli bra och varje dag övertygar jag mig lite mer.. Jag vill verkligen uppleva au pair livet och jag tror att det passar mig väldigt bra. Jag längtar verkligen och ja, jag gör verkligen det.

Jag ska spendera sommaren där, gud vad skönt, jag hoppas ändå att folket i Sverige får en kanon sommar ändå. Jag tänkte ta och skicka ett mail till familjen nu efter att jag kommer hem från Turkiet, hoppas jag hinner då jag tar studenten 3 dagar senare. Mitt uppe i allt ståhej! Men jag gillar det!

Jag funderar på att lämna ganska mycket kläder hemma, jag vill inte ta med mig massa kläder och behöva slänga dem där? Undra om man byter klädstil där eller om man kör sitt race liksom. Jag tror inte jag kommer byta men man vet aldrig. Det vore lite konsigt om jag kom hem till Sverige igen och var värsta jeansmänniskan... (Jag använder inte jeans, har inte gjort de på de senaste två åren i alla fall)

Kommentarer
Postat av: Hannah

haha, dont worry! jag är en riktig leggings-tjej och jag har inte börjat gå runt i jeans så mycket (eller pyjamasbyxor som de också gärna går runt med här..) marblehead som du ska till ligger norr om boston och jag bor väster om boston. är du taggad? :)

2010-05-17 @ 16:49:31
URL: http://hhni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0