01.23 För att ni är mina underbaringar

Hej! Jag har spenderat en mycket trevlig kväll hos Anna, Olivia och Emelie som fyllde 19 år idag. Ni är helt underbara, vi kollade på världens bästa finaler, Sävehof vann och sedan spelade vi bluffpoker för fulla muggar. Det var kul!

Jag har fått ett mejl från den nuvarande au pairen i den familjen som jag ska bo i. Hon hade gjort en sammanfattning på hela familjen och hon beskrev allt jättebra. Jag fick veta lite hur hennes vardag såg ut och jag är så sugen på att åka. Jag vill åka nu nu nu och bara uppleva allt. Samtidigt så vill jag inte lämna familj och underbara kompisar men jag tror verkligen att jag måste göra det här...

Imorgon måste jag och mamma sy klart min balklänning och fixa med lite andra saker. Jag ska försöka nu men jag har lite för mycket enegri just nu, känns lite som när jag fick reda på att jag fått min första match.. Till er som är ute i matching, var inte oroliga era matcher kommer och välj familj före ställe. Man kan inte bo i en familj bara för att de bor på ett bra ställe, du ska bo där ett år, du måste klicka med familjen.

Gud, jag tar snart studenten och på fredag åker jag tull Turkiet med min klass. <3 Tack Ida, Emelie, Anna och Olivia för en underbar kväll..



Puss på er pussgurkor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0