13.11 Jag hoppas, vill och tror..

Hej! Jag tog en riktig sovmorgon idag, man vet ju aldrig när nästa kommer. =) Jag håller just nu på att hjälpa mamma att sy min balklänning, det är inte långt kvar till 12:e maj. Idag tänkte jag nog också börja på min historia uppgift vilket kommer vara det sista jag gör på POLHEMSGYMNASIET ever. =)

I veckan köpte jag en reseaddapter, den är mycket praktisk. Jag vet inte om den kommer att komma till användning men jag tror det är bra att ha ifall. Kom på att de inte har 230 V i uttagen i USA att de bara kör på hälften..? Kul att hårfönen kör på halva då! I-landproblem.

Kul att FB- Cultural Care Au pair Sweden finns. Det är många där som hittar varandra och pratar. Jag tycker det är kul att man delar med sig av varandras tankar och berättelser. Jag hoppas detta blir ett kanon år. Jag hoppas, vill och tror. ♥


Reseaddapter, Clas Ohlsson, 99 kronor...

Kommentarer
Postat av: marie

jo... okej, men va fan det kostar bara 300:P om man ska ju ändå ha det i ett år, så va fan det skadar ju inte att testa liksom :D tror också jag kör på det, gött med rabatt på vissa saker liksom!

2010-05-01 @ 13:54:09
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: Elin ♫ ☮

Jag ska börja skicka in ansökningarna så snart som möjligt :) Ska fixa lite saker och så. körkort har jag sedan 2 och ett halv år, så det är skönt att det är fixat :P Har du körkort och så? :)

2010-05-01 @ 17:14:56
URL: http://elinwallstrom.webblogg.se/
Postat av: Elin ♫ ☮

hehe ja :) Jag hoppas också ansökan blir bra, har skrivit personligt brev nu och ska göra fotokollage snart :D Så det känns bra! :D

2010-05-02 @ 21:10:50
URL: http://elinwallstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0