18.44 VISUM papper var det JA.

Hej! Igår vad jag på balen, det är mycket roligt. Valands lokaler är så fina! Alla på balen var jättefina och det var roligt att se att många hade anstängt sig. =) Flugor på killar är riktigt snyggt. =)

Ja, nu måste jag sätta mig och ta tag i mina visumansökningar, jag har egentligen inte tid för det, men det måste göras. Det tar så lång tid (för mig i alla fall) och det blir fel och datorn krashar. Jag har försökt 3 gånger nu. Sedan såg jag ju att jag hade fått ett nytt mail från CC där det stod att visumhandlingarna hade ändrats sedan 1 maj. Mycket roligt, det var bara att börja om igen. Men jag klagar inte, jag har bara visumet kvar sedan när jag i USA.

Imorgon åker jag till Turkiet. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0