20.54 Har inte kommit längre, dock är visumansökan nästan klar

Hej! Ja, jag som skulle packa för att åka till Turkiet imorgon. Ja, så blev det med de. Just nu måste jag tittar på "Anna Anka söker assistent och jag måste skicka ett mail till Sandra och till Ida, eller måste och måste JAG VILL. Gud, när ska jag hinna packa? Imorgon bitti eller? Imorgon fyller Patrik år, jag, syster och bror är budna på tårta. =) Mums, men jag som egentligen inte borde äta några onyttigheter, ja vi får tänka på det en annan dag.

Har fått kontakt med en tjej som bor ganska nära mig i Boston, jag tror det kommer bli hur bra som helst. =) Det är ganska många tjejer som ska till Boston nu, väldigt roligt tycker jag. =) Även om inte alla bor så nära varandra så kan man ju mötas upp i City eller träffas på speciella helgdagar eller liknande. Jag är öppen för att förslag. Jag har ju även Sandra från Österrike som kommer bo jättenära mig.

Ida gav mig även mejlen till en tjej som jag just nu tänkte skriva ett mail till. Får nog också förklara att jag åker bort imrgon så att hon inte tror att jag inte vill prata med henne för att jag inte svarar på en vecka. =)

NU. TV3 play =)

Kommentarer
Postat av: Marie

Jätteroligt att det är rätt många som ska dit :D Det är ju många som redan befinner sig där, herregud vad jag längtar!

2010-05-13 @ 21:26:15
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: Marie

Precis, samma här! :) En sammanställning låter jättebra ju :D Hade varit bra, så har man en översikt... Jag kan hjälpa dig med den för jag följer rätt många därifrån :D

2010-05-14 @ 11:25:51
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: Hannah

ja, absolut! bara hor av dig da du kommit hit! :)

2010-05-23 @ 17:34:37
URL: http://hhni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0