21.07 Ibland undrar jag faktiskt.

Jag vet att jag inte bara ska lägga det här på Cultural Care, men jag kan blir lite frustrerad ibland när man försöker uppdatera dem om saker som händer och de ändå inte lyssnar.


Jag har berättat att jag både ska åka till Turkiet och att jag kommer ta studenten den 26 maj. Jag kommer dessutom att åka ner till Bryssel för att kunna vara med på min kompis student. Jag åker till USA den 5 juli. Jag kommer hem från Bryssel den 4 juli. Jag vet själv att det är riskabelt att resa så tätt inpå USA-resan men det kommer att lösa sig. Jag kommer vara i Stockholm och träffa min värdfamiljen 27-28 juni. Jag tänkte då fixa mitt visum den 29 juni och CC sa att det gick jättebra. Men de nämnde inte att de behåller passet under några dagar. Hur kan CC godkänna att jag gör mitt visum den 29 juni när jag måste ha det den 30? Jag kan blir lite irriterad att man hela tiden måste dubbeltänka allting själv. Det känns som de skickar iväg folk väldigt ofta och de borde veta bättre. Det känns som man hela tiden är på sin vakt och om inte varje bokstav och siffra stämmer får man fullständigt panik!? Speciellt när det gäller den mest galna landet på andra sidan jorden? Jag skulle kunna göra ett provisoriskt pass, men det kostar typ 1000 kronor så det är jag inte så sugen på heller?!


Men ja, det var en liten som sak lätt kommer att kunna åtgärda, det är bara för mig att byta tid. Det jobbiga är att jag behöver åka upp till Stockholm ytterligare en gång (jag ska ju redan åka upp två gånger innan jag åker till USA). Men det får väl helt enkelt gå. Jag hoppas att jag är i USA om två månader och tänker tillbaka på allting och inser att det verkligen är värt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0