Bilder?

Hej! Hur är allt med er? Här händer det inte så mycket.. Jag kan berätta att jag tror jag har gått och blivit lite sjuk. Jag var likblek i ansiktet imorse så jag stannade faktiskt inne hela dagen. Jag mådde inte alls bra och jag känner min inte hundra nu heller. Tur att det fanns massor av TVprogram att underhålla sig med...

Jag har börjat titta på "Ung och bortskämd". Desssa program är vinklade, det vet jag ju också, men sedan måste du nog ha en lite talang för att vara med. Men det är underhållning på en helt sjuk galet rolig nivå. Jag rekomenderar verkligen att ni tittar på det. SVT och ingen annan kannal! Underhållning säger jag bara. Lycka till om någon av dessa ungdomar skulle vilja testa att vara au pair.. Inte för att jag brukar skura toaletter, men en jävla massor av disk är det kan jag säga! Bädda sängar och plocka upp saker också för den delen!

Jag tänkte lägga upp lite bilder från Chicago.. Både på bloggen och på Facebook.

Igår träffades vi på Panera. Jag var väl lika likbrek då som jag var i morse men det var kulkul ändå. Jag borde städa mitt rum nu, men jag orkar inte det. Jag kanske kan ringa mamma och fråga om hon kan städa det? Jag menar, jag är ju faktiskt bara 19 år och då kanske mamma skulle kunna göra det? haha!

Nej men verkligen. Lite bilder från Chicago kanske. Imorgon har jag några "måste" saker som jag verligen måste göra. Åka till mallet och köpa ett startkit till cake decoration class som börjar imorgon kväll. Vad ska jag ha på mig? Jag måste bringa kameran!! Jaja, vi tar det imorgon. JAG BORDE KANSKE DUSCHA OCKSÅ????
Det är mycket man borde göra nu för tiden??!

Bilder var det ja,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0