Chicago IL

Hej! Hur är allt med er? Jag och Jocelyn har det superbra men vi har haft våra misstag under denna resa. Jag menar, vem behöver sitt pass, VISA, försäkringspapper, körkort, internationella körkort och sitt DS när man är ute och reser? För att göra enlång historia kort ska jag säga att vi är lyckliga att vi lever! Man bör komma ihåg att man tyvärr inte kan checka in på ett hostel utan att visa upp ID. Vi hade tur att v faktiskt hade en kopia på mailen annars hade vi sovit på Chicagos gator!!!!! Vad har mer hänt? Jag har shoppat en del! Vi bor på Hosteling International och det är faktiskt superbra!!! Jag märkte imorse att v bodde med ytterligare 4 svenskar i rummet och J hade en tjej som var från sa ma stad som henne i Australien!!! Ganska coolt! Det är gratis frukost här på hostlet så man behöver inte lägga pengar på det. Vi har som sagt shoppat ganska mycket, men vi är även bra på att gå i parker och vi besökte ett konstmuseeun igår. Nu ska vi duscha och gå ut och äta middag! Ni fattar inte hur mycket jag älskar H&M här, handlar nästan allt där ju!!! Time 2 go men vi hörs snart, dessa stunder är det jäkla bra att ha en Ipod! Puss & kram

Kommentarer
Postat av: j

åH VAD AVUNDSJUK JAG ÄR!! Du, jag såg någonting med yale och harvard på din facebook wall och som den nerd jag är så måste jag fråga vad det var!!! och du vi måste till harvard när vi besöker boston..bara så du vet;)!!!saknar dig<3

2010-11-14 @ 17:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0