Hämta mina kids

Hej! Ledsen för att jag inte har skrivit ett tag men det ska bli ändringar på det nu tänkte jag. Dock tror jag att jag måste sätta min blogg på lösenordsskyddad, inte för att jag skriver saker här som jag inte vill att alla ska läsa utan kanske det att det är bäst så så så så att det inte blir några missförstånd helt enkelt. Det vill jag verkligen inte.

Ja, hur har helgen varit? Min har varit bra men jag kommer typ inte ihåg vad jag gjorde. Jo, i fredags har vi ytterligare en Thanksgiving firning och det var supertrevligt som det alltidd är. I lördags, vad gjorde jag då? Jo, jag sov ganska länge tror jag och sedan spenderade jag min dag med Amanda och Jocelyn. Vi shoppade lite små saker och sedan drog vi på en hemmafest på kvällen. Söndagen sov jag superlänge, vilket var najs. Vi drog även till Luciaträningen i Boston. Det var kul. Fick träffa Ellinor igen efter några månader. Vi ska träffas i Boston City snart, men vi tar nog det efter julkul.

Kan inte förstå att Johanna och Ida kommer snart. Jag kommer gråta floder när jag ser dem i Chainatown i the NY city nästa fredag. LOVE U LADIES. Nu ska jag hämta mina kids.

Kommentarer
Postat av: J

Vi kommer vara hos dig om exakt en vecka!! Eller ja vi kommer se dig om lite mer än en vecka men vi landar i new york om exakt en vecka! Känns helt underbart och smått stressat med tanke på att jag inte kommer hem förrens på söndag men men, det löser sig!;) nej nu ska jag, logga ut från facebook och plugga! Epic fail på det där med pluggandet det senaste;) bisou!

2010-12-01 @ 11:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0