Happy holidays!

Hej! Happy Holiday allihopa. Eller, ja ni som firar den. Dagen har varit helt ok forutom att min huvudvärk har kommit tillbaka. Jag vet inte vad jag ska göra, men jag har köpt några riktigt goda painkillers nu. Man får endast ta två per 24 timmar så de lär verka. Jag visste inte vad jag skulle ta mig till, jag var tvungen att gå upp och lägga mig och sova lite på rummet för att det skulle bli bättre. Nu är det bra, men jag ska sova innan nio idag. Det jobbiga är att inte riktigt veta varför jag får sådana huvudvärk attacker. Jag sover bra, dricker bra och mår bra. Men jag tror kanske att det beror på min oregelbunda träning så jag och hostisarna har kommit överens om att det är bäst att verkligen träna varannan dag, vilket jag tycker låter bra. =)

Det har varit en lång dag. Amerikanerna förbreder sig för Thanksgivning och det var helvdag i skolan idag. My boy hade en clarinet koncert idag vilket var kul att gå på. Det kändes lite ensamt när jag och my girl kom till dansen och ingen annan var där, det var stängt. Vi hade underbar god soppa till middag.

Nu ser jag på Paradise Hotel och sedan ska jag förbreda lite för imorgon. Imorgon är det lite dammsugning, städning och jobb på schemat. Kusinerna till barnen kommer och vi kommer vara fullt hus. Jag hoppas att jag får till mitt hår bra imorgon, dock vet jag inte var jag ska hitta på.

Puss på er så länge. Det är inte långt kvar till NY och Johanna och Ida. <3





Jag älskar er! =) LOVE U!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0