Hatar blogg.se via Google Chrome!

Hej! Hur är allt med er? Med mig är allt toppen förutom att jag är väldigt trött. Skulle kunna somna med en gång och jag ska sova snart för den delen också men just nu ska jag skriva lite tänkte jag.
Idag gick vi och firade Pia som fyllde 20 på Terrys. Det var gott men det var kanske inte vad jag behövde. Jag var ganska trött och inte så pratglad som jag brukar vara. Hann ju tappa min kamera och min mobil på vägen också. Haha, nej jag hittade de ganska snabbt men man får ju alltid samma panik.
Imorgon är det movies som väntar. Det ska bli en överraskning för barnene, de tror att vi ska handla kläder åt mig för att jag inte hinner men vi ska gå på bio. =) Det blir superkul, hoppas de inte ställer till med allt för stor scen innan de fattar att vi ska till the movies. =) Jag vill så gärna lägga upp bilder, jag ska nog skicka er en massa bilder men jag kanske gör det snart, eller jag, när jag okrar.
Nu ska jag sova. Är trött. Imorgon är det Caroline-Romina day. Jag vill till gymmet (finns många anledningar varför!!!!!) haha! (man får ju inte bara till gymmet för att gymmma????)) Men vi måste börja kolla på lite grejjer för Florida som vi ska åka till i Fevruari. Dock har jag inga pengar för att betala det nu men vi löser detta. Kanske kan låna av mamma och pappa?
Nu är det dags att sova. God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0