Hoppas Amanda ringer snart

Hej! Förlåt Emelie om jag skrämde lite med inlägget, men visst kommer jag tillbaka. Just nu vet jag inte i vilken bubbla jag lever i. För någon bubbla lever du alltid i här.

Denna vecka har varit rolig med Thanksgiving. Det var en trevlig tradition som jag skulle kunna tänka mig att fortsätta fira i Sverige. Jag längtar så till att komma hem och ha massor av tjejmiddagar igen. Vad säger ni tjejer, nästa sommar?

Vad ska jag göra idag? Jag ska till gymmet, (om vi orkar, vilket jag inte tror att vi kommer att göra?) men ändå. Vi ska till gymmet. Sedan ikväll är det fest i Boston men jag tror inte att jag ska gå tråkigt nog. Men vi får se.

Jag måste ta tag i min scrapbook snart. Jag säger det hela tiden men det är väl något som jag verkligen måste göra. Ja, nu var det inte så roligt att skriva längre. Jag får skriva massor en annan dag. Nu är det lördag och jag ska gå ner och äta frukost! LOVE

Kommentarer
Postat av: J

Tycker jag låter som en alldeles underbar ide´!! Middagar tous le temps! och gärna en thanksgiving tradition!!! puss

2010-11-27 @ 19:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0