Jag är kär i livet

Hej! Jag är kär i livet just nu. Jag mår så jävla bra, jag vet inte vem jag försöker övertyga men fan vad bra jag mår? Haft en toppen dag med barnen, eller snarare de sista veckorna har varit helt underbara och allt har gått i ett. Inget bråk, inget tjats bara roliga stunder. Idag åt vi tacos! Sjukt gott!

Jag är glad trots de kalla vädret, sry, det är kallt men kanske inte jämfort med Svea. Jag är så glad att Ida och Johanna kommer hit snart. Jag är glad att jag ska spendera nyår med Ida. Vi ska ju vara på ett bröllop i NY så det blir super.

Jag var på H&M idag. Jag köpte en stickad kofta, vantar och ett par leggings. Bara välbehövliga saker. Jag hittade också en klänning men jag ska vänta med den. Jag har så många saker att se fram emot just nu. Jag är kär i livet. Idag gjorde jag ingenting efter att jag var OFF. Vi var på min boys skola och tittade när några 6th gradare uppträdde. Lite falskt men gulligt! Taylor Swift fick vi mycket av i alla fall.

Jag känner att bloggen kanske inte riktigt är första prioritet just nu. Dock har jag inte suttit vid datorn och ibland funkar inte nätet så bra heller. Jag är väl lat måste jag väl erkänna nu också. Jag ska sätta mig och posta ett letter to mormor imorgon. Still haven't seen Letters to Juliett som jag så gärna want to see! Det får bli i helgen kanske. Jag var helt OFF imorse, helt underbart att kunna sova lite. Jag jobbar inte imorgon morgon heller underbart att sova! Dock vet jag inte vad jag ska göra. GYMMET KASNKE!???

Louise, jag hoppas inte att du lämnar men du måste göra det som känss bäst för dig! Kram

Kommentarer
Postat av: louise

Tack !! det hppas inte jag heller egentligen! kram:)

2010-11-04 @ 14:49:14
URL: http://mlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0