Jag har 19 veckor imorgon i USA. Sjukt va?

Hej! Imorgon är det ny vecka. Jag börjar en ny class. Cake decoration. Det ska bli superroligt. Jag ska även ta och gymma sönder denna vecka jag har tänkt. Jag orkar inte vara så slö som jag är längre. Det är snart sex månder här i USA och (läs 5 Januari 2011, men det är inte så långt kvar, jag säger till när jag har sex mån.)

Nu har jag lite saker att göra denna vecka och det ska verkligen hända.

- Lämna in min klocka på lagning eftersom jag hade sönder den nästa jag stod på huvudet på Starbucks parkering
- Lämna min kavaj till the drycleaner
- Printa ut massor av foton så jag kan börja på min scrappis!
- Skicka x antal mail hem till Sverige i helt underbara personer.

Jag tror dessutom att jag och Romina ska börja palnera våran 13:e månad. Jag är så peppad på att åka hem. Jag vill inte åka hem nu, men jag tror att jag kommer att vara redo nästa sommar. Jag ska försöka se det som "att jag kommer hem med hur mycket positiv energi som helst, inte att jag lämnar Marblehead." vid ett slut finns alltid en ny början. Jag älskar verkligen att vara här. Ni förstår inte hur mycket jag älskar America och jag hade kunnat tänka mig att bo här om alla underbara människor hemma i SVERIGE också kunde vara här, men man kan inte ha allt I guess!!!

Dags att fixa lite saker. Jag ska ta en långis med hunden också tänkte jag. Jag har saknar min hund när jag var iväg. Tur att jag är hemma nu. Imorgon är det ny vecka. KUL! Jag är peppad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0