Kväll mysigt värre!

Hej, denna dag har varit lång men ändå inte. Jag vet inte. Jag hade ledigt imorse vilket jag tackade för. Jag sov till klockan åtta och sedan satte jag igång. Jag åkte till Romina efter ett tag för att kolla på lite resor till Florida men vi tror att vi kanske åker till Mexico istället, vi är inte säkra. Det är så dyrt med Florida men I guess that det är något man får räkna med. Jag kan tänka mig att åka till Maxico men frågan är om det är verkligen det vi vill? Jag vill absolut till Mexico men kanske inte festa/sola bort sin semster?! Jag tror vi kommer kunna ligga på plajjan hela juni månad här i BOSTON!

Jag åkte och träffade Amanda efter att ha varit hos Romina. Vi hade dejt med våra hundar + hennes underbaring! Vi har varit hos tandläkren, på dansen, på badminton och idag var det Pasta a la mig med bacon och kyckling. Det blev faktiskt riktigt gott och jag är alltid lika imponerad av mig själv efter varje gång jag har stått i köket. Jag har kommit på att jag är ganska duktig på att diska. Kanske inte låter som en bra egenskap men jag är jävligt snabb på det också!! Jag bara älskar när det är rent och fräscht!

Efter att mina busar hade somnat kom Sandra hit en stund. Det är så skönt att bara sitta och snacka massa med henne. Så mysigt! Jag kommer sakna detta i Sverige! Jag vill verklgien ha min egna lägenhet när jag kommer hem, eller vill jag det? Jag vet inte, det är verkligen något jag måste komma på! Jag måste bestämma mig för vad jag ska läsa, om jag inte kommer på vad jag ska göra innan en snar framtid tänker jag inte komma hem nästa sommar. Jag trivs så bra i USA och det är verkligen en sjukt bra möjlighet att vara här.

Imorgon åker jag och Jocey till Chicago, jag har inte packat ännu och ändå sitter jag här. Det blir toppen, jag packar imorgon bitti efter att jag har droppat barnen. De sussar så sött nu. Vi duschade hunden idag, det var en upplevelse, han gillar att bada men hatar att duscha! Jag duschade också kan jag säga, min hund skakade av sig allt vatten varje femte sekund. haha, nej men det var roligt. Jag och min tjej hade roligt.

Så nu sitter jag och tittar på PH, jag vill se GG också men jag tror inte jag borde göra det. Jag måste sova, eller måste, snarare bör. Jag funderar på om jag ska ta med min svenska telefon, eller nej det gör jag inte. Jag har så dålig batteri tid på min telefon så det är därför den inte funkar...

Jag älskar alla där hemma! Jag ska ta massvis med bilder i Chicago tillsammans med min J..!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas du får det toppen bra i Chicago!! <3 Ta vara på tiden nu o se så mycket som möjligt :):)

2010-11-11 @ 06:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0