Långrandigt???

Hej! Jag hade massa planer på att skriva några inlägg idag, men som sagt, det blir aldrig som man har tänkt sig... NU är jag hemma efter min cake decorating class. Roligt var det när vi väl kom dit! Ja, vi visste inte var det låg och det är inte riktigt lätt att följa GPSen när man inte ens vet adressen! ELLER?

Men men, jag mår toppen och vi hade skitroligt. Nästa vecka ska jag verkligen koncentrera mig. Nu är jag hemma och jag har Japser bredvid mig. Han blev lite sur när jag tyckte att jag borde sitta i stolen istället för honom. Men jag tror han klarar sig.

Jag vet inte vad jag ska skriva mer än att jag har pratat med min pappa idag. Gud, han är sig lik och jag saknar honom. Men det var skönt att prata med honom. Men han var sig lik.

Jag fick lite föräksringspengar idag vilket jag var väldigt glad för. Om jag hade varit i Sverige har jag gått ut och firat men jag antar att Harry Potter imorgon kanske räknas som att fira? Jag har inte så mycket roligt att betätta just nu men jag vet inte. Jag skulle vilja skriva några fina ord till mina underbara vänner!!! Men det tar jag i ett separat inlägg.

Gud nu ska jag inte sitta här och göra er uttråkade.. Längtar till nästa torsdag för då är det Thanks Giving! =) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0