Ledig

 


Hej!
Nu ska jag ta tag i dagen. Jag ska nog åka och shoppa tror jag. =) Jag har varit ledig idag, eller ja, inte i morse men det var hur bra som helst. Jag åkte till class med S. Vi hade roligt och vi är alltid sena. Tur att MC ligger precis utanför så vi kunde ta en drive-in coffe.

Nu är det dags för mig att åka iväg och shoppa. Jag vet vad jag behöver. hoppas jag hittar något bra. PUSS OCH KRAM

jag har x antal saker att göra på min TO DO-list och x antal mail att skicka. Jag ska skicka ett mail till min underbara PAPPA. Jag älskar dig. PUSS OCH KRAM



Sandra, Jocelyn och jag i NY i somras. Vi ska åka dit den 10 december igen. Då kommer ju också Johanna och Ida att vara där. Helt underbart! Jag bara älskar livet just nu. Jag skypade precis med Ida, haha lite roligt varje gång. Tur att man har vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0