Lite tankar.

Hej! Jag sitter ju bara här och slösar min tid. Jag är inne på Facebook och tittar på saker och personer som jag egentligen inte bryr mig det minsta om alls. VARFÖR? Jag funderear fan på att stänga ner hela min facebook, eller i alla fall inte vara inne på väldigt länge. BARA TITTA OM NÅGOT HAR SKRIVIT NÅGOT?

Idag gick jag upp och jag och lade mig lika snabb igen när jag märke att jag hade chansen. Jag var så trött, jag sov ändå till klockan nio!!

Att ha to do-list är inte roligt. Men du har ju en hela livet, det finns inte något som du inte behöver göra. Jag menra, efter att du har gjort allting kan du ju ta och rensa lite i rummet eller något. Jag vet inte var jag ska börja för den bara växer hela tiden. Just nu känner jag mig bara lite livlös. Det är inte långt kvar till Johanna och Ida kommer och det är inte heller långt kvar till Thanksgiving, det är på torsdag. Det ska bli superkul och vi blir ett fullt hus.

Igår vad jag och participaded i en lucia träning. Vi ska ha ett lucia tåg i Boston under SVEA-markenaden. Jag trodde det skulle vara lite lattjo men ack nej, det var sten seriöst med kör och stämmor. Jaja, det ska bli lite roligt och det är superkul att my girl är med.

Jag längtar till NY då jag kommer stå och hoppa och skutta efter att få träffa J&I. Jag tror jag kommer storgråta när jag ser dem nästa gång. Jag får tårar i ögongen bara jag tänker på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0