MITT ÅR I USA

Vad som får en att fortsätta leva här i USA är allt som händer hela tiden. Denna vecka är det mycket som händer.

v.46
torsdag,
börjar nya classen som kommer att bli superrolig.
fredag, är det nya Harry Potter filmen
lördag, Harvard - Yale fotball

v.47
torsdag
Thanksgiving!
massor av människor kommer hit!

v.48
Swedish market i Boston under helgen. Lucia tåg bland annat

v.49
Jag åker till NY för att träffa Johanna och Ida. Sandra, Amanda, Jocelyn och Romina kommer även att vara där. Det kommer bli hur kul som helst.

v.50 Johanna och Ida kommer att vara i Marblehead. + Celtics game!

v.51 julafton tror jag. och ja, tiden går så fort runt jul

v.52 jag ska på bröllop. Ida kommer även hit. Det ska bli så underbart roligt att träffa henne igen.

SEDAN VAR DET JANUARI... och 2011

januari - Amanda åker hem, kommer gråta floder även där men hon kommer att få det toppenbra. Jocelyn åker till Florida

februari - Jag åker själv till Florida förmodligen, eller om vi kanske väljer Mexico istället. Vet inte.

mars - Jocelyn åker hem, min andra halva åker hem till Austrlien fast hon tar en sväng genom EUROPA.. Mitt älakde Europa. Dock har jag planer på att komma till henne nyår 2012/2013... Måste bara spara lite pengar, det är inte så billigt att åka till AUSTRALIEN direkt. sådär 18000 kanske..

Vi hade även tänkt att dra till Canada eller till D.C innan Jocelyn drar hem. Det måste vi göra!

april - då kommer nog mamma hoppas jag. pappa, Elin och Jonathan får självklart komma också om de vill. Rominas föräldrar kommer samtidigt som mina. Det blir kul. Jag hoppas att vi också kanske kan dra till Canada om vi inte gör det i mars.

maj - Eastern öppnar, min fina klubb så vi kan bada i poolen igen. Det är memorial day. Jag har en två månader kvar. Finns kanske ett fint läge för att dra till någon cool plats i USA under en helg.

juni - min sista månad. Vet inte vad som händer mer än att jag kommer att njuta av tiden jag har kvar.

juli - jag åker med Romina och reser i USA. Vi ska till Cali hade vi tänkt oss!

AUGUSTI. JAG ÄR HEMMA I SVERIGE IGEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0