Mitt favorit foto!

Hej! Jag tycket verkligen att det var jätteroligt att vara i Chicago i några dagar. Jag är glad att vara tillbaka ockås för det kan vara ganska utmattande att vara på resande fot men jag älskart. Chicago var helt underbart och få fin artitektur!!

Jag har inte sett några foton från Jocelyns kamera ännu. Jag tror jag har flest bilder på henne och hon har flest bilder på mig på hennes kamera. Vi ska träffas imorgon och jag ska påminna henne att ta med sig dem!

Detta foto är mitt favorit foto från Chicago. Vi har varit på ett akvarium där vi köpte lite småsaker till våra hostisbarn. Jag älskar denna utsikten och det är en av många anledningar till varför man ska åka dit.

Ha det bäst! /Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0