RAMLAT...

Hej! Jag kan inte förstå att jag inte gråter men nej, varför? Jag mår bra, jag och Jocey gick ner till starbucks för att planera Chicago. Det slutade med att vi satt och åt gratis saker som vi blev bjudna på och planerade vår Canadaresa som vi ska åka på nästa mars. Vi ska festa i Canada! =) Vi ska åka buss dit, sova på bussen hela natten. Vi sparar pengar genom att inte behöva hostel eller flyga dit.

haha! Vi är roliga. Jag har två feta blåmärken på högra låret. Ett fick jag när jag gick in i garagedörren men det andra vet jag inte alls hur jag har fått det. De är svarta, lila och alla härliga färger. Jag har inte shorts på gymmet om man säger så!

Vi blev utkastade från Starbucks och vi spang på parkeringen. Jag hade datorn i famnen och det regnade så ja ni förstår att vi sprang. Såklart så ramlar jag!!!! Jag skrapar fan upp hela armen! Gud det gör fan så ont asså! MEn jag är jäbligt glad ändå. =)))

SÅ ja, där har ni min dag. Ska lägga mig med mina svidande skrapsår nu. LOVE MIN ÄLSKADE KLOCKA GICK SÖNDER OCKSÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0