Swedish?

Hej nu är mina roliga inlägg tillbaka? Jag hade så tråkigt imorse, jag var ute med J í  nästsan en timma då städarna var här. Man känner sig så ivägen.

Nu kom jag på att jag måste fixa ett recept till my girl, eller till hennes kompis. Jag vet inte hur jag ska fixa det men det får lösa sig. MÅNGA PUSSAR

Jag hittade en klänning idag. haha, love my conversation with my hostdad..!
- So what did you do?
- Went to the mall... (kind off not surprising at all)
- Did u buy anything?
- Yeah, a dress...
- That good, u didnt spend that mush money though.
- Or maybe two...! hahaa love

Han bara skrattade!! Men det är vad jag göra. SHoppis. Kanske borde börja spara mina pengar nu. Jag har ju sempster i FEB. Men nu var det svensk sockerkaka och coccosbollar ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0