Ute och gick i lördags

När jag och Jocelyn var ute och gick tidigt i lördags morgon. Jag tror hon ringde och väckte mig faktiskt. Det brukar vara tvärt om, att jag ringer henne och tycker att hon ska pallra sig ut. haha! Idag blev jag väckt as well, av både Romina och Sandra, men jag borde väl gått upp ändå.
.
Jag har varit bra denna vecka. Jag har varit på gymmet tre hela gånger. Eller, ja, en gång var jag där 30 minuter, räknas det? Jag måste springa lite mera, jag tröttnar efter 10 min. Dock har jag massor av andra saker att göra där. Jag hoppas Romina vill gå imorgon. Min doggy ska på dagis och jag måste fly huset för städarna kommer och tro mig, du vill inte vara hemma då. Du känner dig ivägen överallt och ingenstanns. Det spelar ingen roll var du är, men du är ivägen. Jag ska ta och kolla på lite biljetter inför CELTICS game som vi ska gå på den 19 dec. (Idas födelsedag)
.
GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0