Idag var det tisdag ja,

Hej!
Igår hade jag en känlsa om hur det var att vara hemma igen. Jag kommer ihåg min onsdagar som om det var igår. Jag kommer ihåg när det var november, och en onsdag. När jag slutade på onsdagar gick jag raka vägen hem, satte på mig pjyamas och satte mig och pluggade. Onsdagar var min pluggdag. Jag kanske kollade lite på tv på kvällen men annars satt jag heal dagen och knaprade nötter och pluggade. Det låter kanske inte så roligt, men visst var det mysigt ibland när man inte var frustrerad. Men jag hade kul de andra dagarna. Ibland hände det till och med att jag träffade Ida i stan.. haha!

Men jag är väldigt glad att jag är här. Jag känner inte alls för att plugga för tillfället men jag är supgen på att börja nästa höst. Jag vet dock inte vad jag ska plugga ännu, men det kommer nog? Idag var vädret väldigt fuktigt men skönt. Jag har äntligen fått min vinterjacka vilket jag är väldigt glad för. =)

Nu ska jag ta mig till Romina. Jag och min doggy har redan varit ute och sprungit lite i parken så vi alla är nöjda här. Idag tänkte jag och Romina kolla på lite Florida resor och sedan är det lunch med Sandra som gäller. På fredag ska vi på Harry Potter, blir helt awesome.

Ses senare! Pusspuss



På tunnelbanan i Chicago. Jag undrar hur mycket tunnelbana vi åkte egentligen. I Chicago var det billigat att åka tunnelbana till skillnad från NY.

3 dagar 14 dollar (Chicago)
1 dag 8 dollar (NY) Dock älskar man ju NY så det är väl bara att ta. Nu blir det att åka till Rommis! =) Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0